I dag jobber jeg som bryllupsfotograf på Vestlandet, med base i Bergen, og fotograferer bryllup over hele Norge.
Jeg er hun som alltid har elsket å reise. På språkreise til Malta, som utvekslingsstudent i USA, på interrail i Europa, på venninnetur langs den transsibirske jernbanen, som lærer på sommerleir i Palestina og som student i Bosnia.
Jeg er hun som utdannet seg til sosialantropolog, men som etter hvert endelig turte å følge drømmen om å bli fotograf.
Jeg er hun som kanskje ikke hadde helt troen på kjærligheten, men som møtte en skikkelig fin og snill vestlending jeg falt for – og som jeg nå har to barn sammen med.
Og så er jeg hun som både elsker å være sammen med masse folk, men som også synes det er skikkelig deilig med litt alenetid. Jeg kan gå all in på en helg med yoga, for så å innse at jogging nok er mer meg. Jeg elsker å bli litt dagbrisen på festival med gode venner – og synes det er minst like fint å være hjemme i sofaen med en god serie, mannen min og et glass vin.
Som bryllupsfotograf på Vestlandet jobber jeg dokumentarisk og nært. Jeg er opptatt av ro, tilstedeværelse og ekte øyeblikk – det som skjer mellom det planlagte.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.